vrijdag 16 juli 2010

tips and tricks van een ex frequent flyer

Beste Toeristen,
De kans dat u een dezer het vliegtuig neemt om aldus op uw vakantiebestemming te raken, is behoorlijk groot. Omdat u weinig reist met het vliegtuig, hebt u er meestal geen talent voor. U knoeit nogal wat af in de luchthaven en precies daarom probeerde ik steeds in dit seizoen zo weinig mogelijk te reizen, om ergernissen te vermijden. Maar dat is mijn probleem, niet het uwe.

Omdat u weinig aanleg hebt tot reizen, geef ik u tips en tricks. Niet te veel in een keer. Mondjesmaat.

Tip 1, zeker als u transcontinentaal gaat vliegen. Kies altijd zetelrij 13. De kans dat u komt te zitten naast een aziaat die een hele vlucht uit alle lichaamsopeningen stinkende scheten en ronkende boeren laat en zijn eten smost en halfweg de nacht kwijlend tegen je je schouder gaat slapen, is nihil. En de kans dat een supersized amerikaans citizen die amper in twee zetels past, naast je komt zitten, is ook zeer klein. Ook russen en aanverwanten en zelfs engelsen hebben angst voor rij 13. Op rij 13 zitten alleen mensen die niet bijgelovig en bijgevolg verstandig en geciviliseerd zijn.
Als echter uzelf, en de kans is groot, eveneens bijgelovig bent, dan mag u deze tip negeren. Ik wens u veel succes vanuit mijn stoel op rij 13.

En als we uit de lucht vallen, is de kans groot dat we allemaal dood zijn en meestal niet alleen de passagiers op rij 13.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten