dinsdag 12 juli 2011

Johnny Hoogerland op de spelconsole

Ik ga me heroriënteren. Misschien moet ik wel nieuwe games bedenken en die dan duur verkopen aan de Sony's en Nintendo's van deze wereld. Niet zo moeilijk. Je moet de televisie maar aanzetten en willekeurig zappen om het ene goede idee na het andere te zien. En ik kijk niet alleen, jammer genoeg. Eergisteren zag ik nog een mooie, die tot vervelens toe ook gisteren getoond is.

Een geweldig idee, met lekker veel potentiëel: wielrenners van de weg maaien. Achter het stuur van je auto moet je laveren tussen de renners door, op bochtige wegen vol bomen en bezaaid met bochten. Je tikt dan zo'n renner aan, lichtjes, tegen het voorwiel. De slo-mo's die dat oplevert zijn spec-ta-cu-lair! Ballet van katapulterende mensjes en losgeslagen armen en benen en plooiende fietsen en paaltjes en prikkeldraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten