maandag 29 april 2013

Inspiratie

"Waarover ga je schrijven?" vraagt Boerken aan Dichter die zich net aan de verweerde tafel heeft gezet met zicht op de tuin die vol bloemen staat en daarmee doet Boerken zoals met illegale onkruidverdelger die alles kapot brandt tot een zwart geblakerd slagveld. Knorpot, die dat merkt, zoals hij alle kleine emoties voelt en zich daarom wapenen moet met ironie en zelfs cynisme soms, legt een grijns van medevoelen om zijn mond en zegt niets.
"Normaal zou ik hier niet op antwoorden en zou mijn dag stomweg naar de kloten zijn en zou ik geen letter op papier krijgen, maar vandaag ga ik je gewoon antwoorden. Als ik begin te schrijven, Boerken, dan weet ik zelden of nooit waarover. Ik zet me aan het schrijven, open de kraan en kijk wat komt."


Sent via BlackBerry offered by Proximus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten