zondag 13 februari 2011

Marmeren dolfijn

Je kan kijken hoe mensen op je blog terecht komen. Een van de zoek-termen vandaag was 'marmeren dolfijn' en ik vind dat meteen een mooie romantitel.
Iemand anders zocht korte verhalen met een Moraal en kwam eveneens bij mij uit. En nog een paar andere zoeken 'leeuw' en komen bij mijn leeg sprookje over de leeuw, de wolf, het kind en het hert of was het een lam? Moet ik me excuseren?

Neeuuuhhhh!

Moraal van dit wel zeer korte verhaal: de schrijver is God in zijn eigen kleine eenpersoonsspeeltuintje. Of neen. Beter nog: er is geen moraal. Ook niet in dit verhaal. Trouwens, dit was geen verhaal. Dit was gewoon hortende en stotend wat woorden tokkelen op een i-pad en dan op 'publiceren' tikken. En nu is het aan u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten