woensdag 19 januari 2011

Kort

U bent lui. Ik ook. Korte berichten scoren best. Geweldig. Ik schrijf meestal lange zinnen. Ik doe dat graag. Zinnen plooien en buigen tot die breken en dan ergens halverwege knappen. Mooi is dat. De lengte van het blogbericht is omgekeerd evenredig aan de inzet van de schrijver en rechtevenredig aan de leesbaarheid voor u, lezer. Ik schrijf nu korte zinnen. Punt. U leest het. Punt. Ik dank u. Punt. Ik zie u graag. Ik ben een blij man. Het leven is mooi. Hoera. Juicht o lezers voor uw heiland. Voortaan korte zinnen. En korte berichten. Voortaan is tot morgen. Haha.

Jonge kerels zetten blogs op en zijn miljoenen waard.

Ik, ouwe zak, bijna bejaard en al ten dele seniel, ik juich dat toe. Ik vind dag geweldig. Ik hou van de jeugd en de nieuwe mogelijkheden. Ik wou dat ik 20 was, nu. Godverdomme. Of iets ouder. Of jonger. Ik kolkte van ambitie en ik was beter dan nu en had godverdomme geen medium ter beschikking. Lang leve de jeugd die de kansen grijpt. Love them.


En nu Ernst: vandaag was het eigenlijk koud buiten, ook gemerkt?
En nu het weerbericht: kippensoep.

Slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten