woensdag 31 juli 2013

eigen kleur


Je eigen kleur

O ik schrijf nog steeds
van tijd tot tijd
met die blauwe afgebeten bic

Mijn zinnen schrijven nog steeds
je naam
vind je dat vreemd?

Heb je ze gevonden,
daar in die nieuwe wereld,
je eigen kleur?
Heb je het er koud?
Ben je bang, soms?

Je zei dat alles slijt
Wat heb je dat fout

Ja, ik komt nog wel eens aan zee
Maar ik wandel niet tot op het strand
Onze naam staat er in het zand, ik weet waar
Maar het doet te veel zeer

Heb je ze gevonden,
ver weg van onze warme dromen,
je eigen kleur?

Heb je het daar koud?
Ben je er eenzaam, soms?
Je zei dat alles slijt
Wat heb je dat fout

Naast elkaar bij het water,
ik droom nog steeds
Van de warme wind
op een groene Spaanse berg
en onze eigen kleur
als we er één zouden zijn
Ik droom het nog steeds

De dag breekt aan...nog steeds

Heb je ze gevonden,
ver weg van onze warme dromen,
je eigen kleur? Heb je het daar koud?
Ben je bang van het onweer, soms?
Je zei dat alles slijt
Wat heb je dat fout

Heb je ze gevonden,
ver weg van onze warme dromen,
je eigen kleur?

Je zocht ze in die nieuwe wereld
Wat heb je dat fout

Ik droom het nog steeds
Ik droom nog steeds
ik droom nog
ik droom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten