zaterdag 13 juli 2013

Werkvloer

Knorpot leest een interview en ergert zich rauw. "Als ik de werkvloer bezoek" zegt een CEO en Knorpot vloekt en miljaart als alleen Boerken kan. "Ik was bedrijfsleider" vloekt hij, "maar dat soort nonsens heb ik godverdomme niet eens gedacht. De werkvloer. Alleen al dat. De vloer. Daar waar het klootjesvolk rondkruipt. Bezoeken. Zoals de koning een rampgebied, met de gouverneur. In laarzen en met bezorgde blik en daarna content dat ze weer naar huis kunnen met gesust geweten. Klootzak."
Dichter kijkt tevreden. "Wel Klootzak, Oude Knorpot, ik ben geneigd je te geloven."
"Ik was gewoon een van hen. Sommigen hadden verdomme bij me in de klas gezeten. We hadden samen gesjot. Niet dat ik zo goed was, als voetballer. Maar dat heeft nooit belet dat ik mocht meespelen. Om de hoop te vullen. Haha. Maar ik bezocht ze niet. En ik dacht niet over de vloer en wij, het management, ergens als Engelen neerkijkend uit de wolken? Hahaha. De idee."
Ze drinken Duvel en grijzen samen. Knorpot en Dichter. Dikke vrienden vandaag.


Sent via BlackBerry offered by Proximus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten